Herken jij onderstaande symptomen?

heb jij last van je (onder)rug?
neemt je spiermassa af naarmate je ouder wordt?
kom je hijgend de trap op?
kom jij weinig buiten op werkdagen?
zit jij de gehele dag?
… of heb je andere problemen/klachten wat met training/beweging te maken heeft?

Kom in actie

Dat sporten en dagelijkse beweging goed voor je gezondheid is, dat hoeft denk ik niemand je meer uit te leggen. Bewegen is alleen veel meer dan 1 of 2 keer per week een uurtje sporten en in beweging zijn. Denk aan dat sporten een hele grote impact heeft op je immuunsysteem, maar ook dat bewegen ook een grote rol heeft aan je psyche. Cognitief ben je sneller en beter gefocust. Zo zijn er nog honderden andere voordelen waarom sporten en beweging een onmisbare schakel zijn in ons dagelijks leven.

Je hoort ook steeds vaker de uitspraak: ‘zitten is het nieuwe roken’. Dit klopt ook. Onderzoek toont aan, hoe langer jij op een dag zit, des te groter de kans is op vroegtijdig overlijden. En nee, 2 of 3 keer in de week sporten tegenover stellen is niet voldoende.

Na 20 minuten zitten is je stofwisseling al met 90% gedaald. Dat wil zeggen, dat te weinig bewegen een enorm impact heeft op het eventueel niet kunnen afvallen. Tevens neemt je fysieke en mentale gezondheid af, heeft het invloed op je kracht, je energie-level, ontstekingswaardes, focus en je stresslevel.

Al met al dus genoeg redenen om het domein trainen & bewegen eens goed onder de loep te nemen.

Wij helpen je met…

  • dagelijks meer te laten bewegen
  • van je eventuele rugklachten af te komen
  • een trainingsschema
  • inzicht te geven wat niet sporten en bewegen met je doet
  • fitter en energieker worden
  • nog veel meer…

Enthousiast geworden?

Plan een intake

CONTACT OPNEMEN